maanantai 15. huhtikuuta 2013

Silmän sisältä ja ympäriltä

Joskus olen ihmetellyt, mitä minä blogimaailmassa teen - mitä sellaista annan, mitä muut eivät. Muutama löytämäni kohta:

1) Olen erinomaisen hyvä nillittämään anonyymeille muiden kommenttikentissä. Epäilemättä bloginpitäjät ovat välillä hermostuneempia minun kuin anonyymi-ilkiöiden kanssa.

2) Besserwisserimäinen sävy löytyy minulta tarkoituksettomasti, sillä tiedän välillä paljon omituisista asioista. Joskus huomaan kirjoittavani bloggareiden kysymyksiin kenties tarpeetonta tietoa rivikaupalla. (Sama ongelma minulla on välillä aivan reaalisosiaalisissa kohtaamisissa. Olen aina yhtä hämilläni, kun kuulijakunta ei lopulta olekaan kiinnostunut vaikkapa tilastoista, jotka käsittelevät tomaattimehun juontia lentokoneessa.)

3) Yksi sana: itsesääli. Ruikutukseksikin morkattu itsesääli on freesi ilmaisutapa hohdokkuuteen pyrkivässä maailmassa. Sopivin mitoin, ainakin. Mutta parempi överit kuin vajarit.

4) Annan erinomaista esimerkkiä siitä, millaisia kuvia ei internetiin kannata laittaa. Ei tartte naked trutheja tai muita kansallisia kampanjoita, mää esittelen rohtuneita huulia ja takkuisia hiuksia ilmankin. Notta terve vaan, minua vuosien päästä googlettelevat entiset mahdolliset tulevat työnantajat, näin harkitseva minä olen.
 
Punoittavista silmistä huomaa hiekkapölykauden alkaneen, punaiset pienet läntit ovat surunpisaroita, pisamat ilmestyivät Bratislavassa. Enkä sittenkään ollut puhdistanut edellisenä iltana ripsivärejä riittävän huolellisesti - makro kyllä huomasi. En uskaltanut rajata lähemmäs.

Postauksen pointti on kuitenkin tässä: täti ihmetteli silmänympärysvoiteeni tarpeellisuutta 24-vuotiaalle iholle. Ihmetteleeköhän enää?
 

8 kommenttia:

  1. :DDDDDD toi viiminen kohta.

    voi sitä riemun määrää jos tulevat pomot ikinä eksyy mun blogiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen pyrkinyt pitämään koko julkisen internet-liikenteeni sellaisena, että sitä voivat lukea niin pomot kuin isovanhempani pilvien päältä. Kylmä hiki yllätti silti, kun hakusanojen perusteella tajusin erään entisen esimieheni päätyneen lukemaan blogikirjoituksiani... Että terveisiä vaan.

      Poista
  2. Minulle on naurettu silmänympärysvoiteesta vouhottamisen takia. Tämä 24-vuotias on kuitenkin sitä mieltä, että se on ehdottoman tarpeellista, kun omia silmänympäryksiä katsoo joka aamu peilistä. Vaan eipä ne voiteella tai meikillä paremmaksi mene. Naked truth siis nähtävillä joka päivä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kosmetologi nipotti aiheesta jo ollessani 19-vuotias. Ilmeisesti en uskonut riittävän hyvin ja seuraukset alkavat näkyä. Veikkaanpa, että stressillä on silti ollut juomuihini suuri merkitys puutteellisen kosteuttamisen ohella.

      Poista
  3. Niin, onhan sinulla nakojaan selvasti kauhean paljon enemman ryppyja kuin esimerkiksi minulla.
    Mut oikeesti: niita ei voi estaa, mut kannattaa yrittaa. Potoksia on saatava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No heeeei. Oliko sulla näin paljon tämän ikäisenä?

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...